Regulamin Hotelu Zieleniec określa prawa i obowiązki zarówno pracowników hotelu, jak i naszych gości. Prosimy o zapoznanie się z tym dokumentem. Pozwoli to Państwu na bardziej swobodne korzystanie z naszych usług, a także zdobycie informacji o przysługujących prawach oraz uniknięcie nieporozumień w związku z korzystaniem z oferty naszego hotelu. W przypadku pytań lub wątpliwości pracownicy hotelu udzielą odpowiedzi. Zaznajomienie się z treścią regulaminu jest jednym z elementów dobrego przygotowania się do wypoczynku w górach w naszym hotelu.
§1
- Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14.00 a kończy o godz. 11.00
- Jeśli gość nie określi czasu pobytu, pobyt zostaje ustalony na 1 dobę
- Należność za cały pobyt należy uiścić w dniu przyjazdu.
- W przypadku braku wpłaty zadatku rezerwacja zostaje anulowana po godzinie 18:00.
§2
- Chęć przedłużenia pobytu należy zgłosić w recepcji najpóźniej do godz. 9:00 w dniu, w którym upływa termin najmu pokoju
- Życzenie przedłużenia pobytu zostanie spełnione, jeśli tylko hotel będzie miał taką możliwość.
- Hotel nie przewiduje zmian terminu pobytu lub zwrotów pieniędzy za niewykorzystane usługi wliczone w cenę pobytu (zabiegi, posiłki, wycieczki itp.) oraz za niewykorzystane noclegi.
§3
- Bez zgody Dyrekcji hotelu gość nie może przekazać osobom trzecim praw do noclegu w pokoju nawet w ramach aktualnie opłaconego pobytu.
- Osoby nie zameldowane mogą przebywać w pokoju hotelowym w godzinach 7:00 – 22:00.
- W całym obiekcie obowiązuje zakaz palenia. W każdym pokoju zainstalowane są czujniki dymu połączone bezpośrednio z centralą Państwowej Straży Pożarnej. W przypadku aktywowania czujnika z winy gościa zostanie on obciążony kosztami wycofania zgłoszenia w kwocie 200 zł.
- Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu naruszył regulamin hotelowy w następującym zakresie:
- wyrządził szkodę na mieniu hotelowym lub gości
- zachowywał się rażąco nieodpowiednio w stosunku do innych gości, pracowników lub innych osób przebywających w hotelu;
- zakłócił pobyt gości lub funkcjonowanie Hotelu Zieleniec
§4
- Hotel świadczy usługi zgodnie z kategorią obiektu i wynikającym z niej standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi hotelowi niezwłoczną reakcję
- Hotel ma obowiązek zapewnić:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa;
- bezpieczeństwo pobytu, w tym również zachowania w tajemnicy informacji o gościu;
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich świadczonych usług;
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa, ew. w jego obecności, jeśli wyrazi zgodę;
- sprawne działanie urządzeń technicznych oddanych do dyspozycji gości; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, hotel dołoży starań, aby – w miarę możliwości – zamienić pokój lub w inny sposób załagodzić niedogodności.
§5
- Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą;
- zamówione budzenie o wyznaczonej godzinie;
- przechowywanie gotówki i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu gościa w hotelu;
- przechowanie bagażu: hotel może odmówić przyjęcia bagażu na przechowanie w terminach innych niż daty pobytu gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego.
§6
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wartościowych, niezabezpieczonych w hotelowym depozycie.
- W przypadku utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez gości do pokoju odpowiedzialność hotelu regulują przepisy art. 846-852.
- Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu
§7
Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
§8
- Cisza nocna obowiązuje od godz. 22:00 do godz. 7:00 dnia następnego z wyjątkiem części gastronomicznej.
- Zakłócanie spokojnego pobytu innych gości jest poważnym naruszeniem regulaminu i może stać się podstawą do odmowy dalszego świadczenia usług osobie, która się tego dopuszcza.
§9
- Opuszczając pokój gość powinien za każdym razem sprawdzić zamknięcie drzwi i pozostawić kartę magnetyczną w recepcji. Recepcja wydaje kartę na podstawie karty pobytu.
- Gość hotelowy jest zobowiązany do pokrycia wszelkich kosztów związanych ze zgubieniem karty do pokoju hotelowego (przez siebie, lub inną osobę będącą w jego posiadaniu).
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju z wyjątkiem maszynek do golenia, zasilaczy do laptopów i ładowarek telefonów komórkowych.
§ 10
Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym będą przekazane do recepcji i na życzenie odsyłane na koszt gościa na wskazany adres. Jeśli gość nie wyda takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące.
Dyrekcja Hotelu